Bu Blogda Ara

28 Ocak 2014 Salı

9.Hafta! Sanal mı gerçek mi?

Hamilelik günlüğü ya da haftalığı  tutmak istediğim birşeydi. Fakat gerçek bir ajanda mı yoksa burada blogda mı yazmak konusundaki kararsızlığım devam etmekte. Sanırım güzel gerçek bir defter/ajanda edinip oraya daha samimi birşekilde iç dökebilirim. Bu sırada burada da birşeyler karalamak fena olmaz tabii.






Bugün 8+7 yani 9. haftamız bitiyor. İlk trimesterin çoğu bitti azı kaldı. bu süreçte iki kere doktor gördük, ikisinde de kalp atışlarını duyduk...


İLK ULTRASONUMUZ / 04 OCAK

İKİNCİ ULTRASONUMUZ / 18 OCAK

işte benim küp şekerim oradaaa!!! :) hafta itibari ile küp şekerden biraz daha büyük şuan, yeşil zeytin, iri bir üzüm tanesi gibi yiyeceklere benzetilmekte.

Bu haftanın çoğunu soğuk algınlığı ile mücadele etmekle geçirdiğim için berbat bir haftaydı diyebiliriz. İlaç kullanamadiğim için yavaş toparlanabildim, hala bile biraz hapşuruk ve halsizlik hakim. 2 kere Doktor tavsiyesi üzerine Parol kullandım, hergün 3 adete kadar müsade verilse de ben bu ilaçlari 2 gün ara ile içtim... Ne kadar zararsız dense de ilaç neticede...

Gebelikte grip olmanın rahatsızlık zature boyutuna gelmedikçe bebeğe bir zararı olmuyormuş, ben de çok endişe etmedim. Zaten bu süreci (gebelik sürecini) daha sakin ve abartısız geçirmek niyetindeyim başından beri. Herşey olması gerektiği gibi ilerliyor çok şükür.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder