Bugün 8+7 yani 9. haftamız bitiyor. İlk trimesterin çoğu bitti azı kaldı. bu süreçte iki kere doktor gördük, ikisinde de kalp atışlarını duyduk...
![]() |
| İLK ULTRASONUMUZ / 04 OCAK |
![]() |
| İKİNCİ ULTRASONUMUZ / 18 OCAK |
Bu haftanın çoğunu soğuk algınlığı ile mücadele etmekle geçirdiğim için berbat bir haftaydı diyebiliriz. İlaç kullanamadiğim için yavaş toparlanabildim, hala bile biraz hapşuruk ve halsizlik hakim. 2 kere Doktor tavsiyesi üzerine Parol kullandım, hergün 3 adete kadar müsade verilse de ben bu ilaçlari 2 gün ara ile içtim... Ne kadar zararsız dense de ilaç neticede...
Gebelikte grip olmanın rahatsızlık zature boyutuna gelmedikçe bebeğe bir zararı olmuyormuş, ben de çok endişe etmedim. Zaten bu süreci (gebelik sürecini) daha sakin ve abartısız geçirmek niyetindeyim başından beri. Herşey olması gerektiği gibi ilerliyor çok şükür.



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder