Kitabı okumadım. Film hakkında IMDb'deki birkaç karşılaşmamdan başka bir fikrim yoktu. İyi ki de yoktu, hakkındaki boş zihin odam hayranlıkla doldu. Filmin yönetmeni yeni bir isim (bizim için). Tom Ford. Kendisi moda ile ilgiliymiş (bugünkü bir kaç araştırmamdan öğrendiğim kadarıyla) ve ilk filmiymiş A Single Man.
Filmde en çok anlatım gücünü sevdim, duyguları yansıtma biçimi çok farklıydı, yavaş bir film ama o yavaşlıktaki anlatım gücü muhteşemdi. Aşırısız, dolaysız, yalın ama çok güçlü bir anlatım. Bunda başrol oyuncularının da (Colin Firth, Julian Moore) payı büyük ama yine de ben şiir gibi bir film çekilebildiği için büyük payın yönetmende olduğunu düşünmekteyim.
Hakkında çok konuşmaya gerek yok. Abel Korzeniowski imzalı müzikleri ise filmi alıp götürüyor.




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder